Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΝ

Ενας φιλος μου απο την Αργυρουπολη Δραμας με ηληκια γυρω στα 80 οταν τον επισκευτηκα προ ημερων στο σπιτι του ,
μου εκανε μεγαλη εντιπωση οταν μου εδειξε τα γραψιματα του που συνκεντρωσε κατα την διαρκεια της ζωης του.
Λογω του οτι ειναι γραμμενα απο εναν ανθρωπο με μορφωση μονο Γυμνασιακη και επαγγελμα Γεωργοκτηνοτροφου
και διαθετουν εναν αξιολογο προβληματισμο που ισως θα τον ζηλευαν αρκετοι διανοουμενοι ,
νιωθω την αναγκη να τον βοηθησω δημοσιευοντας στο διαδικτυο αυτα που εγραψε κατα καιρους .
Με αυτον τον τροπο πιστευω οτι θα νιωσει ικανοποιηση .
Σημερα θα σας δειξω ενα του γραψιμο


ΟΣΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΗΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΝΙΞΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ,ΠΛΑΝΩΝΤΑΙ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑ,
ΔΙΟΤΙ Η ΦΩΝΗ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΕΣΩΚΛΕΙΟΥΝ ΑΓΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ
Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΣΠΙΘΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΠΗΔΑ Η ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΟΙ ΟΛΙΓΟΙ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΛΜΟ
ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ ΚΟΣΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ
ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Η ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΕΙΞΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ
ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗ ΜΑΖΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΟΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΜΠΝΕΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ


Θα ακολουθησουν και αλλες σκεψεις αυτου του φιλου μου απο την Αργυρουπολη Δραμας του ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΙΩΑΝ. ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου