Ο ΔΡΟΜΟΣ ΦΩΤΕΙΝΩΝ - ( ΡΑΧΗ ) ΦΤΕΡΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΣΜΗΜΑ !!!
ΑΛΛΑ ....ΚΑΛΠΙΚΟ ΚΟΣΜΗΜΑ ...|
|
Ο καινουργιος δρομος Φωτεινων- ( ραχη ) Φτερης που τελειωσε η ασφαλτοστρωση του, το Φθηνοπωρο του 2009 , λογω κακοτεχνιων χαλασε σε 61 σημεια
και εχει υποστει Κατολισθησεις ακρως επικινδυνες για τους διερχομενους οδηγους σε 17 σημεια απο την θεση - Στενουρα εως την Ραχη της Φτερης..
Αιτια της κακοτεχνιας ειναι το οτι χρησιμοποιησαν υλικα για το υποστρωμα του δρομου απο τον βυθο της λιμνης οταν καθαριζαν αυτην , και ακαταλληλα αδρανη υλικα ,
Δηλαδη αμολασπη την οποια ανακατευαν με λιγο χαλικι που παρηγαγε ενας μεγαλος σπαστηρας τοποθετημενος μεσα στον βυθο της αποξηραμενης λιμνης ,
( πετρες χωματα ) για την ασφαλτοστρωση του , απο τα πρανη κατα μηκος του δρομου , απο οπου τους βολευε . Γιαυτο γινονται σημερα οι επικινδυνες κατολισθησεις .
Αυτο το πραμα χρησιμοποιηθηκε σαν υποστρωμα για τον υπο κατασκευη δρομο . Ακομη και σημερα υπαρχει ενας τετοιος σωρος που δεν τον χρησιμοποιησαν .
Με αυτον τον τροπο γλιτωναν και απο το προβλημα της μεταφορας και αποθηκευσης της επικινδυνης λασπης του βυθου του φραγματος και την αγορα χαλικιου .
Αυτο αποτελει παγκοσμιο ρεκορ..Δρομος 20 χιλ.μεσα σε λιγους μηνες να διαλυεται στην κυριολεξια !
Αφου σε μικρο χρονικο διαστημα χαλασε σε 61 σημεια..Τι θα γινει τα επομενα χρονια ?? Μαλλον θα διαλυθει εντελως..
Επειδη ειμαι Ελληνας πολιτης και εχω εκπληρωσει πληρως τις υποχρεωσεις μου απεναντι στην Πατριδα ( στρατιωτικο κ.τ.λ. ) ,
νομιζω οτι εχω το δικαιωμα να εκφραζομε ελευθερα χωρις να θελω να θιξω κανεναν προσωπικα .
Αρμοδιος για καθε ελεγχο ειναι ο κ. Εισαγγελεας οταν προκειται για την μη τηρηση των περιβαλλοντικων ορων μεσα σε περιοχη ΝΑΤΟΥΡΑ 2000 και για οτι αλλο προκυψει
Και αποδεδειγμενης οικολογικης καταστροφης ...
Εαν κανω λαθος διορθωσετε με .... ΚΑΡΑΚΟΥΣΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
και εχει υποστει Κατολισθησεις ακρως επικινδυνες για τους διερχομενους οδηγους σε 17 σημεια απο την θεση - Στενουρα εως την Ραχη της Φτερης..
Αιτια της κακοτεχνιας ειναι το οτι χρησιμοποιησαν υλικα για το υποστρωμα του δρομου απο τον βυθο της λιμνης οταν καθαριζαν αυτην , και ακαταλληλα αδρανη υλικα ,
Δηλαδη αμολασπη την οποια ανακατευαν με λιγο χαλικι που παρηγαγε ενας μεγαλος σπαστηρας τοποθετημενος μεσα στον βυθο της αποξηραμενης λιμνης ,
( πετρες χωματα ) για την ασφαλτοστρωση του , απο τα πρανη κατα μηκος του δρομου , απο οπου τους βολευε . Γιαυτο γινονται σημερα οι επικινδυνες κατολισθησεις .
Αυτο το πραμα χρησιμοποιηθηκε σαν υποστρωμα για τον υπο κατασκευη δρομο . Ακομη και σημερα υπαρχει ενας τετοιος σωρος που δεν τον χρησιμοποιησαν .
Με αυτον τον τροπο γλιτωναν και απο το προβλημα της μεταφορας και αποθηκευσης της επικινδυνης λασπης του βυθου του φραγματος και την αγορα χαλικιου .
Αυτο αποτελει παγκοσμιο ρεκορ..Δρομος 20 χιλ.μεσα σε λιγους μηνες να διαλυεται στην κυριολεξια !
Αφου σε μικρο χρονικο διαστημα χαλασε σε 61 σημεια..Τι θα γινει τα επομενα χρονια ?? Μαλλον θα διαλυθει εντελως..
Επειδη ειμαι Ελληνας πολιτης και εχω εκπληρωσει πληρως τις υποχρεωσεις μου απεναντι στην Πατριδα ( στρατιωτικο κ.τ.λ. ) ,
νομιζω οτι εχω το δικαιωμα να εκφραζομε ελευθερα χωρις να θελω να θιξω κανεναν προσωπικα .
Αρμοδιος για καθε ελεγχο ειναι ο κ. Εισαγγελεας οταν προκειται για την μη τηρηση των περιβαλλοντικων ορων μεσα σε περιοχη ΝΑΤΟΥΡΑ 2000 και για οτι αλλο προκυψει
Και αποδεδειγμενης οικολογικης καταστροφης ...
Εαν κανω λαθος διορθωσετε με .... ΚΑΡΑΚΟΥΣΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
78 συνημμένα — Λήψη όλων των συνημμένων αρχείων Προβολή όλων των εικόνων
DSC04958.JPG 115 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04959.JPG 115 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04960.JPG 103 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04962.JPG 103 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04963.JPG 11 7 K Προβολή Λήψη αρχείου ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ |
DSC04964.JPG 112 K Προβολή Λήψη αρχείου ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ |
DSC04965.JPG 114 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04970.JPG 109 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04971.JPG 112 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04981.JPG 112 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04982.JPG 124 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04983.JPG 109 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04984.JPG 109 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04985.JPG 108 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04986.JPG 111 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04987.JPG 109 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04988.JPG 95 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04989.JPG 99 K Προβολή Λήψη αρχείου ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ |
DSC04990.JPG 88 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04991.JPG 110 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04995.JPG 109 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05002.JPG 98 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05007.JPG 77 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05008.JPG 70 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05011.JPG 71 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05012.JPG 92 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05013.JPG 84 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05014.JPG 106 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05015.JPG 90 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05016.JPG 79 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05017.JPG 90 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05018.JPG 105 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05019.JPG 97 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05020.JPG 99 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05021.JPG 106 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05022.JPG 107 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05023.JPG 103 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05024.JPG 92 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05025.JPG 94 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05026.JPG 103 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05027.JPG 99 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05028.JPG 108 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05029.JPG 98 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05030.JPG 81 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05031.JPG 84 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05032.JPG 97 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05033.JPG 107 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05034.JPG 99 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05035.JPG 75 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05036.JPG 84 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05037.JPG 80 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05040.JPG 73 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05041.JPG 86 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05042.JPG 93 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05043.JPG 91 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05044.JPG 99 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05045.JPG 75 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05046.JPG 81 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05047.JPG 95 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05048.JPG 97 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05049.JPG 80 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04936.JPG 108 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04937.JPG 102 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04939.JPG 116 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04944.JPG 107 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04945.JPG 112 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04947.JPG 114 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04948.JPG 115 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04950.JPG 118 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04951.JPG 107 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04952.JPG 124 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04953.JPG 119 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04954.JPG 119 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04955.JPG 103 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04956.JPG 116 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC04957.JPG 115 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05009.JPG 107 K Προβολή Λήψη αρχείου |
DSC05010.JPG 106 K Προβολή Λήψη αρχείου |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου